ΠολιτισμόςΠρώτη Σελίδα

Το Αιγάλεω τραγούδησε ξανά στις γειτονιές του!

Ολοκληρώθηκε ο δεύτερος κύκλος του λαϊκού τραγουδιού στα καφενεία της πόλης

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο δεύτερος κύκλος της πρωτοβουλίας του Δήμου Αιγάλεω για το λαϊκό τραγούδι στα καφενεία της πόλης, επιβεβαιώνοντας για ακόμη μία φορά τη βαθιά σχέση του Αιγάλεω με τη μουσική του παράδοση και τη δύναμη της γειτονιάς ως τόπου πολιτιστικής έκφρασης.

Οι γειτονιές της πόλης πλημμύρισαν ξανά με αυθεντικές πενιές, αναβιώνοντας μνήμες, ιστορίες και τραγούδια που έχουν αφήσει το αποτύπωμά τους στον χρόνο και συνεχίζουν να ενώνουν ανθρώπους και γενιές μέσα από την κοινή εμπειρία της μουσικής.

Η μεγάλη ανταπόκριση και η θερμή συμμετοχή του κόσμου μετέτρεψαν κάθε στάση της δράσης σε μια αυθεντική λαϊκή συνάντηση.

Παρέες ενώθηκαν, γνώριμες μελωδίες ακούστηκαν ξανά και στήθηκαν γλέντια γεμάτα συγκίνηση, νοσταλγία και ζωντάνια, αποδεικνύοντας πως η μουσική κληρονομιά του Αιγάλεω παραμένει ζωντανή εκεί όπου γεννήθηκε: στην καρδιά της γειτονιάς.

Το Αιγάλεω τραγούδησε ξανά στις γειτονιές του!

Η Αθηνά Καμπάκογλου, μέσα από την αφήγηση και τον συντονισμό της δράσης, ανέδειξε τις ιστορίες και τη διαδρομή σπουδαίων καλλιτεχνών που έζησαν και δημιούργησαν στο Αιγάλεω, ενώ ο Γιώργος Άλτης με την καλλιτεχνική επιμέλεια και το μπουζούκι του ταξίδεψε το κοινό στις πιο χαρακτηριστικές στιγμές του λαϊκού μας τραγουδιού, με τη συμμετοχή των μουσικών Νίκου Τερζάκη και Θάνου Βρεττού.

Τη μουσική εμπειρία πλαισίωσαν με τις ερμηνείες τους η Πέγκυ Ζάρρου, ο Γιώργος Πλόσκας, η Χρυσή Παπαγιαννούλη και η Λίλυ Ριτσώνη, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα κεφιού, συμμετοχής και ουσιαστικής σύνδεσης με τη λαϊκή μας παράδοση.

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία αποτελεί μια ξεχωριστή δράση που αναδεικνύει την πολιτιστική ταυτότητα του Αιγάλεω μέσα από τα αριστουργήματα της λαϊκής τέχνης και επιβεβαιώνει ότι το λαϊκό τραγούδι δεν αποτελεί μόνο κομμάτι της ιστορίας της πόλης, αλλά μια ζωντανή παρακαταθήκη που συνεχίζει να εμπνέει και να φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά.

Και κάπως έτσι, το μουσικό ταξίδι στις γειτονιές του Αιγάλεω ολοκληρώνεται, με ένα θερμό «εις το επανιδείν», μέχρι την επόμενη μουσική συνάντηση…

Το Αιγάλεω τραγούδησε ξανά στις γειτονιές του!

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button