ΕλλάδαΠρώτη Σελίδα

Συνθήκες κόλασης σε Μετρό, ηλεκτρικό και τρένα – Λιποθύμησε οδηγός του ηλεκτρικού λόγω αφόρητης ζέστης

Ο ισχυρός καύσωνας γίνεται πολύ πιο αφόρητος στα μέσα μαζικής μεταφοράς που δεν διαθέτουν κλιματισμό και “βράζουν”, όπως ο ηλεκτρικός και πολλοί συρμοί του Μετρό, αλλά και τα τρένα. Υποφέρουν όχι μόνο οι επιβάτες αλλά και και εργαζόμενοι!

Το μέγεθος του προβλήματος αναδεικνύει πρόσφατο περιστατικό, που αποκαλύφθηκε από τα Σωματεία Εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ και αφορά λιποθυμικό επεισόδιο ηλεκτροδηγού στη Γραμμή 1, μεταξύ Θησείου και Πειραιά, λόγω δυσλειτουργίας του κλιματισμού στον θάλαμο οδήγησης. Παρά την έγκαιρη ενεργοποίηση του συστήματος ακινητοποίησης του συρμού και την αποφυγή ατυχήματος, το περιστατικό αναδεικνύει τον οριακό χαρακτήρα της κατάστασης στο δίκτυο.

“Τηγανίζουν αβγά στην τράπεζα χειρισμού”

Η ανακοίνωση των εργαζομένων για τις συνθήκες που επικρατούν είναι δραματική:

Συνθήκες κόλασης σε Μετρό, ηλεκτρικό και τρένα - Λιποθύμησε οδηγός του ηλεκτρικού λόγω αφόρητης ζέστης

Και στα τρένα

Τριτοκοσμικές εικόνες κατέγραψε επιβάτης στην αμαξοστοιχία Intercity 54 με προορισμό τη Θεσσαλονίκη, καθώς το ταξίδι γίνεται χωρίς κλιματισμό, με τους επιβάτες να προσπαθούν με βεντάλιες να αντιμετωπίσουν την αφόρητη ζέστη. Το Intercity 54 ξεκίνησε από την Αθήνα το μεσημέρι με μισή ώρα καθυστέρηση.

Οι επιβάτες ενημερώθηκαν από την εταιρεία, ότι υπήρχε πρόβλημα στη λειτουργία του κλιματισμού κι ότι σε αυτό οφείλεται η καθυστέρηση. Όμως, όπως φαίνεται και στα πλάνα που εξασφάλισε το MEGA, το πρόβλημα φαίνεται να συνεχίστηκε και η βλάβη δεν αποκαταστάθηκε, με αποτέλεσμα το κατάμεστο από κόσμο τρένο να ταξιδεύει εν μέσω καύσωνα με προορισμό τη Θεσσαλονίκη χωρίς κλιματισμό. Ανάμεσα στους επιβάτες του τρένου είναι ηλικιωμένοι, παιδιά κι όπως ανέφεραν στο MEGA και άνθρωποι που πάσχουν από άσθμα. Οι επιβάτες προσπαθούν με ανοιχτά παράθυρα και βεντάλιες να αντιμετωπίσουν την αφόρητη ζέστη, ενώ όπως καταγγέλλεται, η εταιρεία τους μοίρασε μπουκάλια νερού που ήταν ζεστά.

ΔΙΒΑΣΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ:
Κλιματισμός στο Μετρό: Τι θα γίνει με τους συρμούς που “βράζουν”

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button