ΕπιχειρήσειςΠρώτη Σελίδα

Βγαίνει στο σφυρί ακίνητο μεγάλης αντιπροσωπείας αυτοκινήτων στη Λεωφόρο Αθηνών

Βγαίνει αύριο Τετάρτη 24 Ιουλίου σε πλειστηριασμό το κτήριο που όπου χτυπούσε η καρδιά μιας εταιρείας που πριν πολλά χρόνια είχε ταυτιστεί με τα αυτοκίνητα Ford, αλλά και με τα Mazda των οποίων υπήρξε επίσημος αντιπρόσωπος.

Πρόκειται για τη θρυλική Στακόρ της οικογένειας Κορτέση, που βρέθηκε στη δίνη της πολυετούς οικονομικής κρίσης και το 2014 αναγκάστηκε να αιτηθεί την πτώχευση της εταιρείας.

Σύμφωνα με το newmoney.gr δέκα χρόνια μετά, βγαίνει στο σφυρί το μεγάλο ακίνητο του ομίλου επί της Λεωφόρου Αθηνών. Πρόκειται για γωνιακό οικόπεδο που βρίσκεται επί της συμβολής της Λεωφόρου Αθηνών και Χρηματιστηρίου. Η συνολική τιμή πρώτης προσφοράς για τον πλειστηριασμό της 24ης Ιουλίου έχει οριστεί στα 19.474.500 ευρώ.

Βγαίνει στο σφυρί ακίνητο μεγάλης αντιπροσωπείας αυτοκινήτων στη Λεωφόρο Αθηνών

Όπως αναφέρθηκε, αρχική του χρήση ήταν συνεργείο και εκθεσιακός χώρος αυτοκινήτων όπου στεγαζόταν η εταιρεία εμπορίου αυτοκινήτων Mazda και Ford Στακόρ. Το 2016 τμήμα του ακινήτου μισθώθηκε στον ΟΠΑΠ. Στις οριζόντιες ιδιοκτησίες που βρίσκονται στο διώροφο τμήμα της πρόσοψης έγινε αλλαγή χρήσης σε χώρο γραφείων με μετατροπή και αποκατάσταση όψεων και πλήρη ανακαίνιση ώστε να εξυπηρετηθεί η νέα του χρήση.

Η συνολική τιμή πρώτης προσφοράς για τον πλειστηριασμό της 24ης Ιουλίου έχει οριστεί σε 19.474.500 ευρώ.

Η ιστορία της ΣΤΑΚΟΡ

Η οικογένεια Κορτέση είναι μια από τις παλαιότερες στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτου, ήδη από τα μέσα της δεκαετίας του ’30.

Ειδικότερα από το 1936 ο Ιωάννης Κορτέσης είχε αναλάβει αρχικά την αντιπροσώπευση των προϊόντων και αυτοκινήτων της Ford μέσω της εταιρείας ΣΤΑΚΟΡ, η οποία με τη μετέπειτα εταιρική μορφή της συστάθηκε τον Νοέμβριο του 1951.

Το 1982 η οικογένεια Κορτέση ίδρυσε την ΕΛΜΑ επίσημο και αποκλειστικό εισαγωγέα και διανομέα της Mazda στην Ελλάδα. Η ΕΛΜΑ διέθετε να πανελλήνιο δίκτυο συνεργατών με 68 σημεία πώλησης σε όλη τη χώρα και επί 27 χρόνια αποτελούσε τον επίσημο και αποκλειστικό εισαγωγέα της Mazda. Ο όμιλος στη συνέχεια εμπορευόταν και αυτοκίνητα Renault και Dacia.

Ισχυρή παρουσία είχε η οικογένεια και στην αγορά ακινήτων καθώς ήταν από τις πρώτες που προέβλεψαν στην άνοδο του ελληνικού real estate στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Έτσι προχώρησε σε σημαντικές επενδύσεις με μακροπρόθεσμο ορίζοντα. Μεταξύ άλλων συνεργάστηκε και με τον όμιλο Ελλάκτωρ για το στήσιμο του ψυχαγωγικού κέντρου στην οδό Αχαρνών, όπου λειτουργούσε ο πολυκινηματογράφος Ster Cinemas.

Ένα μεγάλο τμήμα της ακίνητης περιουσίας αφορούσε κτίρια στα οποία στεγάζονταν αντιπροσωπείες πώλησης αυτοκινήτων και συνεργεία τα οποία εκμεταλλευόταν.

Σύντομα όμως τα οικονομικά προβλήματα άρχισαν να «πνίγουν» τον όμιλο.

Το 2012 μέρος του μακροπρόθεσμου δανεισμού της εταιρείας μετατράπηκε σε βραχυπρόθεσμο και ξεκίνησαν οι διαπραγματεύσεις με τις τράπεζες την αναχρηματοδότηση και επιμήκυνση των τραπεζικών του υποχρεώσεων κ.α. Όλα αυτά ωστόσο δεν έφεραν αποτέλεσμα με συνέπεια η εταιρεία να υποβάλει αίτηση πτώχευσης το καλοκαίρι του 2014.

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button